QuadSportZ400

Menü

 

Cikkek

 

QuadSport Z400

 

Fotóalbum

 

Egyesületünk /JTSC/

 
 

Linkek

 

Tuningcuccok/Kiegészítők

 

Óra

 
Hírek
Hírek : 2006 QuadRacer LT-R450

2006 QuadRacer LT-R450

QuadKan  2005.10.04. 11:00

Szenzációs új versenyquad a Suzukitól!

Fotók a képtárban!
//gportal.hu/gindex.php?pg=2607087&gid=562163







Egy egyedülálló ATV

Egy versenyzésre teremtett ATV, Doug Gust ATVA Pro bajnok közremûködésével. Semmi sem nagyobb próbatétel egy ATV számára mint a versenypálya. A 2006-ban bemutatásra kerülô SUZUKI LT-R 450 egy versenykész quad, melyet a SUZUKI mérnökei az ATV Grand National Pro Motocross bajnokkal, Doug Gusttal közösen fejleszttek ki.
A 450 ccm-es, 4 ütemû, befecskendezôs motor az RM-Z 450-bôl származik, benzinbefecskendezôvel, kiegyensúlyozó tengellyel, 5 sebességes váltóval, és önindítóval. A mélyépítésû, széles nyomtávú versenyváz, hosszú rugóúttal, nagy teherbírású lengôvillával, valamint erôs hátsótengellyel párosul, mely az agresszív, izgalmas külsôvel válik teljessé.
Egy nagy teljesítményû, versenykész ATV, mely ösztönzi a vezetô magabiztosságát, legyen szó a versenypályáról, vagy egy helyi versenypályáról egy egyszerû szombat délutánon.


4 ütemû erô

Az LT-R 450 motorblokkja a nagy teljesítményû, 4 ütemû erôforrások magasiskolája, melynek lökettérfogata 449,8ccm 95,5_62,8 furat_löket aránnyal. Az új kovácsolt alumínium dugattyú három gyûrûjébôl kettô kompresszió, egy pedig olajlehúzó gyûrû. Ez utóbbi PVD eljárással króm-nitriddel van bevonva. Ennek eredményeképpen felülete vékonyabb és finomabb, ezáltal csökkentve a súrlódást és az olaj fogyasztást, miközben növeli a tartósságot.
Az alumínium henger furat a SUZUKI versenysportban már bizonyított Nikkel-Foszfor-Szilikon-Carbidjával van bevonva, mely SCEM néven ismert. Összehasonlítva a hagyományos hengerekkel, az SCEM bevonat könnyebb, jobb hôvezetô, kisebb dugattyú-henger távolságot tesz lehetôvé és kevésbé kopik.
A titánium szelepek könnyebbek, ezáltal kisebb tömegû rugók használatát teszik lehetôvé. A 36 mm-es szívó és a 29 mm-es kipufogó szelepek hosszabb szelepszárat kaptak, melyeket kopásgátló réteggel vontak be. A kovácsolt acél vezérmûtengelyek üregesek, csökkentve a súlyt és növelve a szelep kontrollt. Az új kompakt fogaskerék hajtotta kiegyensúlyozó tengely a fôtengely elôtt helyezkedik el.


Az új kenési rendszer sajátossága, hogy két pumpát alkalmaz. Az egyik a váltót, a másik pedig a fôtengelyt és a motor egyéb részeit látja el olajjal. E két pumpa használata lehetôvé teszi, hogy még kompaktabb legyen a forgattyúsház, és a külön olajozott váltó javítja a tartósságot és komfortosabbá teszi a váltás és a kuplungolás érzetét.
Az új rövid áttételezésû 5 sebességes hajtómû olyan kompakt, mint a hagyományos 4 sebességes váltók, köszönhetôen az integrált kapcsoló szerkezetnek. A gondos fokozat arányok növelik a gyorsulást. A kuplung és a generátorfedél magnéziumból készülnek, ami sokkal könnyebbé teszi ôket, mint a hagyományos alumínium fedelek. A különválasztott vízpumpa és kuplung fedél egyszerûbbé teszi a karbantartást. A hatalmas hûtô és ventilátor növeli a hûtés hatáskonyságát. A központosított rozsdamentes acél kipufogó rendszer az ovál dobbal dögös és hozzájárul a tömeg központosításához.


A SUZUKI vezetô digitális befecskendezô rendszere

Egy precíz digitális befecskendezés nagyban elôsegíti az égés hatásfokát, hozzájárul a könnyebb indíthatósághoz, a kiválló gázreakcióhoz és az egyenletes teljesítmény leadáshoz mindenféle körülmények között. A 43mm-s pillangószelep ház egy multi-hole injektort tartalmaz a fejletteb üzemanyag porlasztás érdekében.
A befecskendezô rendszert az ECM motorvezérlô elektronika felügyeli. A rendszer egy 3D gyújtástérkép segítségével mûködik. Az egyik térkép a beáramló levegô nyomását, és a fordulatszámot, a másik pedig a fordulatszámot és a gázkar nyitottságát veszi alapul. E rendszer ellenôrzi a gyújtás idôzitését is. Az LT-R 450 befecskendezô rendszere kevesebbet nyom, mint egy hagyományos 450 ccm-es ATV karburátora.

Egy versenypályára tervezett váz

Egy pillantás az LT-R 450-re és rögtön egyértelmûvé válik, hogy ez a motor a versenypályára termett. A hosszú tengelytáv, az alacsony súlypont, továbbá a széles nyomtáv, valamint a szilárd acél váz mind ezt segíti elô.
Ebben a kategóriában az LT-R 450 büszkélkedhet a leghosszabb tengelytávval, legmélyebb súlyponttal, valamint a legszélesebb nyomtávval, mely egy alacsony (780 mm) ülésmagassággal párosul. A kompakt váz minden egyes elemét, úgy tervezték, hogy megfelelô merevséget és tartósságot nyújtson. A váz felsô csöve 25,4 mm, az alsó pedig 28,6 mm. A lengôvilla csap egy négyszögletes szerkezetbe van ágyazva, melynek mérete 25,4 mm _ 18 mm.

Független, dupla lengôkaros elsô felfüggesztés

A független dupla keresztlengôkaros futómû a kategória leghosszabb (254 mm) rugóútjával büszkélkedhet, miközben egy igen alacsony súlypontot eredményez. A felsô lengôkar 25,4 mm az alsó pedig 28,6 mm-es acél hengercsô.
A KYB elsô lengéscsillapító jellemzôje egy gáztartály 14mm-es tengellyel és 40 mm-es dugattyúkkal, a tartósság és a felkeményedés-állóság jegyében. A húzó és nyomó fokozat állítható.


Versenyacél lengôkar

Az LT-R 450 hátsólengôkarja szilárd acélból készült és úgy tervezték, hogy ideális merevséget biztosítson versenykörülmények között is. A lengôkar tengely sokkal strapabíróbb köszönhetôen a megnövelt falvastagságnak, az új csapágyazásnak.
Az excentrikus tengely lehetôvé teszi a lánc feszességének állíthatóságát A hátsó rugóút 277 mm, mely egyedülálló a kategóriában. A KYB hátsó rugóstag jellemzôje szintén egy gáztartály 18 mm-es tengellyel és 50 mm-es dugattyúkkal, mely állandó csillapítást biztosít. A húzó és nyomó fokozat szintén állítható.

Versenypályára készült kerekek

Az LT-R 450 alumínium elsô kerekeinek mérete 10_5,50 inch míg a szintén alumínium hátsó kerék mérete 8_8,00 inch. A széles DUNLOP gumik (20_7R10, 18_10R8) kifejezetten az LT-R 450-hez lettek kifejlesztve. Az elsô kerékagyak alumíniumból, míg a hátsók kovácsolt acélból készülnek, egyenként 160 mm-es féktárcsákkal, 25,4 mm-es kétdugattyús NISSIN hidraulikus féknyereggel. A kis átmérôjû elsô fékcsövek megerôsített gumiból készülnek. A hátsó féktárcsa 190 mm -es, ami 34 mm-es NISSIN egydugattyús féknyereggel párosul, mely a kéziféket is mûködteti.


Funkcionális szépség

Az LT-R 450 karosszériája nemcsak az izgalmas külsôben rejlik. A szûk tank és a T-alakú üléskialakítás, mely a tankig felnyúlik és beleolvad a hátsó sárvédôbe mindkét oldalon, lehetôvé teszik, hogy a vezetô könnyedén és gyorsan mozoghasson az ülésben. A tank térfogata 10 liter.
A teljes üléspozíciót gondosan tervezték, alapul véve Doug Gust versenygépét, melynél a fô szempont a kormány-ülés-lábtartó helyzetének ideális kialakítása volt. A fûrészes acél lábtartó szélessége egyedülálló e kategóriában, 46 mm, mely nagyobb biztonságot ad nedves, vizes körülmények között. A hátsó sárvédô merevítôje, továbbá a hátsó fékpedál alumíniumból készül, csökkentve ezzel is az össztömeget.
Az alsó védôlemez magas tûrôképességû mûanyag lemezbôl van, mely a motor teljes alsó részét befedi, megvédve az esetleges ütésektôl. Az alumínium elsô sárvédô és a hátsó kapaszkodó szériatartozék.
A multi-reflector, 40W-os halogén elsô lámpa egy csavarral van rögzítve és könnyedén leszerelhetô zártpályás versenyek esetére. A karosszéria felsô része a helyén marad, ha leszereljük a lámpát, amelyre rajtszám illeszthetô.
Az alacsony üzemanyagszint- valamint a hûtôvíz- és a befecskendezô-visszajelzô lámpák a kormánnyak tetején helyezkednek el. A gyújtáskapcsoló pedig a bal elsô sárvédôben kapott helyet.



Mûszaki adatok

Motor típusa 4 ütemû, vízhûtéses, DOHC, 1 hengeres
Furat x Löket 95,5 x 62,8 mm
Hengerûrtartalom 450 köbcentiméter
Sûrítési arány 11,7 : 1
Keverékképzés Benzin befecskendezéses
Olajmennyiség 1,8 liter
Gyújtás CDI
Indító rendszer Elektromos
Kenés Nedves olajteknô
Erôátvitel 5 sebességes, mechanikus
Tengelykapcsoló Nedves, több tárcsás
Váz típusa Nagy terhelhetôségû acél váz
Villaszög / Utánfutás 23,8 fok / 97 mm
Felfüggesztés elöl Független, dupla keresztlengôkaros, olajcsillapítás teljesen állítható rugó-elôfeszítés, húzó és nyomó csillapítóerô szintén teljesen állítható
Felfüggesztés hátul Központi lengôkar, hidraulikus lengéscsillapítók, teljesen állítható rugó-elôfeszítés, nagy és kis sebességû nyomócsillapítás teljesen állítható húzó-csillapítóerô szintén teljesen állítható
Kerékabroncs elöl 10X5,5 AT
Kerékabroncs hátul 8X8,0 AT
Fékek elöl Hidraulikus, dupla, tárcsa
Fékek hátul Hidraulikus, tárcsa
Gumiabroncs elöl AT 20X7R10 belsônélküli
Gumiabroncs hátul AT 18X10R8 belsônélküli
Üzemanyagtartály 10 liter
Hosszúság 1845 mm
Szélesség 1245 mm
Magasság 1085 mm
Tengelytáv 1285 mm
Szabad magasság 240 mm
Ülés magasság 780 mm
Önsúly 167 kg

MSRP: $7,299.00

 

Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

Chat

QUADSPORT Z400

Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
 

Bemutatók/Tesztek

 

Látogatottság

Indulás: 2005-01-22
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal